analiza SEO

Design by Hobart

De ce analiza SEO

Daca nu esti pe prima sau, hai sa-i zicem, a doua pagina in Google, nu existi !
Simplul fapt de a avea un site nu presupune ca esti vazut de public si esti vizitat.
Ca o comparatie este exact cum ai avea un magazin dosit pe nu stiu ce ulicioara intr-o
mahala.
Scopul SEO este de a gasi defectele si solutiile pentru ca magazinul tau sa fie “la sosea”.
Este esential sa intelegem ca ne preocupa sa ajungem cu anumite cuvinte cheie (keyword) sus
in motoarele de cautare.
Cuvintele cheie trebuie sa fie reprezentative pentru site-ul nostru altfel aducem vizitatori
il vor parasi imediat. Daca vreti o comparatie avem un magazin si pe rafturi televizoare iar
pe firma afara am pus “carne”. Cand intra cineva in magazin ( a dat search pe Google cu
keyword-ul “carne”) vede doar televizoare. Evident vizitatorul iese imediat.
Acest fenomen este masurat cu Bouncerate.
Deci este important sa fii pe prima pagina dar depinde cu ce, altfel…

Cand facem analiza SEO

Este ideal ca analiza seo sa fie facuta inainte de crearea site-ului impreuna cu
web-designerul si incepe prin a studia piata, principalii competitori de pe piata,
inclusiv metodele si cuvintele cheie folosite de ei.

Exista practic doua metode de a te lansa in lupta cu competitia:
Cand competitorii sunt puternici este bine sa evitam confruntarea directa, vom
folosi cuvinte cheie de nisa.
Cand competitorii nu sunt puternici puntem incerca optimizarea pentru cuvintele cheie
gasite in top cautari.

analiza seo se poate face si mult dupa crearea site-ului insa in functie de complexitatea
lui si de metodele folosite se poate face mai greu sa mai usor optimizarea.
Daca metodele folosite in crearea lui sunt depasite sau gresite nu este exclus ca solutia
sa fie crearea unui nou website.
Primul lucru pe care insa trebuie sa-l faceti este sa solicitati o analiza seo.

De ce Google

Exista mai multe motoare de cautare, cele mai utilizate in lume sunt
Google, Yahoo si Bing. Pentru Romania insa foarte important este Google
folosit in peste 95% din cautari.

In graficul de mai jos gasiti un exemplu real si recent de structura a
cautarilor.

motoare de cautare

motoare de cautare

 

 

 

 

 

Daca vreti face parte din “cultura” vizitatorului din Romania.
Pornind de la acest adevar ne concentram efoturile in optimizarea pentru Google

Analiza SEO – tarife

Pentru ca situatiile pot fi extrem de diferite pentru stabilirea tarifelor va
rugam sa cereti o cotatie. Cotatia este gratuita.
Pentru a avea totusi o idee costul unei anazile poate varia intre 10 euro si 100
euro.
Solutiile propuse va vor mari sansele de a ajunge in prime pagini ale motoarelor de
cautare, dar fiind o compentitie deschisa nimeni, daca este cinstit, nu poate garanta
prima pagina.

Both comments and pings are currently closed.
Powered by WordPress