Arde 400 de calorii in doar 30 de minute

calorii

calorii

Un gram de grasime = 9 calorii. Inseamna asta ca dupa ce ardeti 900 de calorii, veti fi automat mai slab cu 100 de grame? Ei bine, nu chiar. Tehnic vorbind, dupa o ora de jogging usor, intr-un tempo de 2/4, veti fi ars circa 300 de calorii. Asta ar insemna ca, daca alergati 3 ore in continuu, veti slabi 100 de grame. Total FALS. Si va voi spune imediat si de ce…

In primul rand, greutatea corporala a unui om este variabila chiar si de la o ora la alta. In anumite tipuri de dieta, se elimina apa in primele 3-4 zile, astfel ca cei ce le tin au impresia ca au slabit chiar si 4-5 kilograme. De fapt, totul e o chestiune de reglare a carbohidratilor. De regula, glucidele sunt cunoscute pentru faptul ca retin apa, deci e logic ca o alimentatie bazata pe putini carohidrati va implica automat si o cantitate redusa de apa retinuta sub piele.

Trebuie sa stiti ca slabirea nu se face dintr-un foc. Este un proces indelungat, bazat pe deficit caloric. Totusi, daca exista un secret al succesului (in materie de pierdere a greutatii), atunci cu siguranta are legatura cu timpul pe care il petrec facand aerobic cei ce tin diete.

Prin aerobic intelegem orice activitate anaerobica, care mentine pulsul la o valoare apropiata de 150 de batai pe minut. Problema cea mai mare e faptul ca cea mai la indemana activitate, jogging-ul, nu consuma chiar foarte multe calorii, motiv pentru care rezultatele apar intr-un timp ceva mai indelungat.

Dar daca v-am spune totusi ca in loc de 300 de calorii puteti arde 400 sau chiar mai bine, in doar jumatate de ora? Intr-o astfel de situatie, e logic ca tesutul adipos ar disparea intr-un ritm mult mai rapid, deci si rezultatele ar fi cu mult mai vizibile.

Cum puteti face asta? E totul o chestie de intensitate: cu cat intensitatea este mai mare, cu atat numarul caloriilor arse va fi mai mare. Tot ce trebuie sa faceti este sa respectati cat mai indeaproape urmatorul program de aerobic:

Minutul 1: Alergati usor timp de 60 de secunde;

Minutul 2: Sprintati timp de 30 de secunde pentru ca apoi sa alergati usor alte 90;

Minutul 4: Sprintati 15 secunde, dupa care alergati iar intr-un tempo usor alte 75;

Minutul 6: Sprintati 30 de secunde, apoi alergati usor alte 90;

Folosind tiparul de mai sus, incercati sa ajungeti la o perioada de antrenament de minim 20-25 de minute. Sigur, va fi foarte greu la inceput, dar odata ce veti incepe sa prindeti rezistenta, veti ajunge sa iubiti un astfel de antrenament, dar mai important, veti ajunge sa vedeti rezultatele extrem de rapid;

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress