Metode de promovare online a unui site

Promovarea unui site în mediul online a luat amploare în ultimii ani, cei mai mulți administratori alegând să opteze pentru această opțiune în schimbul metodelor tradiționale de promovare care de multe ori se dovedesc a fi mult mai costisitoare, motiv pentru care au fost lăsate în urmă. În următoarele rânduri o să vă prezint cele mai eficiente metode de promovare online a unui site.

1. Fii prezent în Social Media

Rețelele de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest și nu în ultimul rând Google+, îți oferă oportunitatea de a îți promova site-ul în mediul online fără să scoți vreun ban din buzunar, însă există cazuri în care s-ar putea să vrei să dai un ban în schimbul unor servicii.

1.1 Pagina de Facebook

Este cea mai bună modalitate de promovare online dar și cea mai dificilă, în ultimul timp, datorită regulilor noi care au fost impuse de către Zuckenberg, dar cu toate acestea, pagina de

Facebook rămâne cartea de vizită online a site-ului dumneavoastră, prin intermediul căreia vă prezentați public site-ul. Spuneam cu câteva rânduri mai în sus că nu sunteți nevoiți să scoateți vreun ban din buzunar și după cum cunoașteți, dacă îți dorești servicii care să te pună în fața concurenței, va fi nevoie să plătești. Facebook are o opțiune care îți permite să sponsorizezi un post anume făcut pe pagină sau chiar întreaga pagină sub forma unei reclame care va fi expusă unui public mai larg din rândul utilizatorilor Facebook.

2. Guest posturile, o metodă în care toată lumea câștigă

Guest posturile sunt populare în mediul online și implică publicarea unui articol pe site-ul unei alte persoane, cu acordul acesteia, realizat pe un anumit subiect și cu un link direcționat spre site-ul dumneavoastră. Evident, dumneavoastră câștigați link-ul direcționat, iar persoana pe al cărui site a fost publicat articolul va câștiga conținut original pentru propia sa reputație.

3.Cumpărarea de link-uri, riscant dar eficienta

Cumpărarea de link-uri este o metodă de promovare online destul de riscantă, căci Google nu admite astfel de metode și penalizează site-urile indentificate. Aceasta reprezintă o strategie de optimizare SEO și este foarte importantă, firmele care se ocupă de optimizarea SEO a site-urilor o includ în fiecare pachet de promovare online destinat site-urilor.

4. Înscrierea în directoare web

Directoarele web pot fi definite ca fiind cataloage de prezentare online a site-urilor. Acestea le clasifică și le structurează atât pe categorii cât și pe subcategorii. Avantajul adus de către directoarele web este poziționarea site-ului dumneavoastră într-o poziție mai bună în căutările Google, fapt datorat creării de link building prin intermediul acestora. A se lua în considerare adăugarea manuală și pe rând a site-ului în directoarele web românești și nu numai pentru a evita eventualele penalizări.

Articol realizat de realizaresiteweb.com – agentie de web design si promovare online

Both comments and pings are currently closed.
Powered by WordPress