Prevenirea bolilor de inima

bolil de inima

prevenirea bolilor de inima

Tine sub control nivelul de colesterol, tensiunea arteriala si nivelul de zahar din sange. Un nivel ridicat de colesterol, o tensiune arteriala ridicata si diabetul iata factorii de risc ai unei boli de inima. Exercitiile fizice, alimentatia sanatoasa si renuntarea la fumat sunt extrem de importante daca vrei sa le tii sub control.

Fa mai multa miscare. Una din principalele cauze ale aparitie bolilor de inima este sedentarismul. 30-60 de minute de miscare pe zi si vei tine sub control tensiunea arteriala, kilogramele si nivelul ridicat de colesterol.

Atentie la ceea ce mananci. O alimentatie nutritiva si echilibrata te-ar putea ajuta sa previi o boala de inima sau un accident vascular cerebral, reducand aportul de colesterol, crescand consumul de nutrienti, controland greutatea corporala si nivelul de zahar din sange. Citind cu mai mare atentie etichetele produselor alimentare cumparate vei reusi sa iei deciziile importante in ceea ce priveste alimentatia ta.

Controleaza nivelul de stres. Straduieste-te sa iti controlezi nivelul de stres precum si felul in care iti manifesti furia si frustrarile.

Daca obisnuiesti sa consumi alcool, trebuie sa te opresti. Peste doua pahare de alcool pe zi pot duce la cresterea presiunii sanguine. Majoritatea bautorilor in exces ajung sa sufere de imbolnavirea muschiului inimii (cardiomiopatie).

Controleaza-ti greutatea. Kilogramele in plus pot creste riscul unui atac de cord, presiunea sanguina si, pot forta inima. Indexul masei corporale ideal este intre 18,3 si 24,9 pentru sanatatea ta.

Nu neglija simptomele. Unele persoane simt dureri puternice in piept, altele au simptome mult mai usoare, care ar putea fi si confundate cu o oboseala sau cu o indigestie. Nu neglija schimbarile care se petrec in corpul tau, apeleaza la medic in momentul in care apar.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress