SEO tools

Design by Hobart

Ce sunt SEO tools

seo tools sunt instrumente extrem de utile in a vedea performantele unui website.

Fiecare tool verifica un parametru, mai mult sau mai putin important pentru o pagina web.
Exista pe net extrem de multe tool-uri puse la dispozitia pasionatiolor SEO insa multe din ele intorc rezultate eronate, insa nu asta este cea mai mare problema.
Cel mai important lucru este interpretarea rezultatelor.
Aici vom lua un singur exemplu: Link popularity. Este un foarte important parametru pentru SEO off-page dar care poate fi interpretat gresit. Spre exemplu Google penalizeaza site-urile care au cresteri bruste, “nenaturale” de inbound links.
Din pacate chiar unii specialisti SEO interpreteaza gresit parametrii SEO.
Cred ca ati vazut multe firme specializate in SEO care ofera servicii de inscriere site-uri in mii si mii de directoare. Nimic mai gresit. Google foloseste Link popularity sa afle notorietatea unui site. Cand vede cresterea brusca, realizeaza ca ea este artificiala si poate depuncta site-ul. Clientul insa nu intelege de ce website-ul lui nu are rezultatele scontate

Mai jos va oferim cateva linkuri catre cele mai importante seo tools .

Dintre cele mai importante SEO tools

Link popularity a fost descris mai sus. Trebuie spus ca Link popularity nu este singura metoda SEO off-page.

Link poluparity

Page Rank ramane inca un parametru important chiar daca el a scazut mult in importanta iar dupa unii specialisti SEO chiar nu ar mai conta, elk nu mai este facut public dar Google il foloseste inca. Parerea noastra este ca un Page Rank mare ne ajuta in promovarea mai usoara a unui keyword in SERP.

Page Rank

Poate cel mai important parametru SEO este Serch Engine Result Position, cunoscut sub abrevierea SERP. SERP este de fapt scopul nostru pentru cat mai multe keywords-uri.

SERP

Este foarte important pentru crowleri sa poata extrage din toata informatia unui website , continutul. Un Code to Text Ratio sub 8% este foarte prost si poate duce la depunctarea site-ului. Un Code to Text Ratio peste 25% este deja prea mult. Maniera de programare determina marimea Code to Text Ratio

Code to Text Ratio

In ultimul timp continutul este foarte important in SERP si Page Rank.

Sunt chiar unii profesionisti SEO care considera ca definirea unui meta keyword nu mai este importanta deoarece motoarele de cautare isi pot scoate din continutul unei pagini keyword-urile care le considera semnificative.

Keyword Cloud este un tool care ne arata cam ce vede un crowler din continutul unei pagini. Noi consideram ca putem sa ajutam crowler-ul definind keyword -urile importante pentru noi, dar ele trebuie neaparat sa fie reprezentative pentru continutul acelei pagini.

Keyword Cloud

Cu ajutorul seo rank checher se verifica pozitia in principalele motoare de cautare, la nivel global, pentru un site pe anumite cuvinte cheie.

SEO rank

Interpretarea rezultatelor

Un SEO tool intoarce un rezultat. Interpretarea lui tine de experienta si priceperea celui ce il citeste. Am dat in aceasta pagina exeplul cu Link Polularity. Exemplul cred ca este edificator pentru cei ce vor sa-si faca o idee despre complexitatea SEO.

Multa vreme s-a crezut ca Page Rank este nota unui website. In fapt Page Rank alaturi de alti parametrii precum Link Popularity, code to text ratio etc.


Ce facem cu rezultatele

Avem rezultatele obtinute cu seo tools. SERP si page rank sunt practic notele finale. Putem actiona atat on-page asupra consinutului pentru a propulsa un keyword dorit sau off-page crescand link popularity. Exista insa parametrii (spre exemplu code to content ratio) unde din pacate nu putem actiona si solutia poate fi crearea unui nou website.

Both comments and pings are currently closed.
Powered by WordPress