seo website

SEO website – pe intelesul utilizatorului

SEO

Design by Hobart

Scopul paginii este sa va oferi solutii viabile, eficiente si rezonabile pentru otimizarea paginile dvs. web.

Ne adresam posesorilor de site-uri care sunt nemultumiti de performantelele website-ului lor si nu mai vor sa auda explicatiile web-designer-ului care i-a facut site-ul.

Ne adresam posesorilor de site-uri care sunt constienti ca SEO este o cu totul alta treaba decat crearea unui site.

Ne adresam celor care au un website ce a mai trecut prin mainile unui expert SEO dar fara rezultatele scontate.

Ne adresam in primul rand celor care vor sa stie ce se intampla cu adevarat cu site-ul lor, unde sunt si la ce sa se astepte in viitor. Pentru ei este insa cel mai important sa stie ce sa faca.

Complexitatea SEO

SEO reprezinta un domeniu extrem de dinamic in care regulile, cat pot fi ele de transparente,
se schimba cu repeziciune.

Un exemplu extrem de recent este Google Caffeine care pare sa reformeze intreg conceptul
de SEO. Mai jos va rog gasiti un link catre un articol foarte interesant despre noul Google Caffeine.

Sunt multi factorii care influenteaza pozitionarea in motoarele de cautare, ponderea lor
se schimba in timp si un site care este optimizat acum peste un an poate fi depasit.


Am dat doar exemplul cu Google Caffeine, unde se va pune accent pe continut si viteza
de acces.
Calitatea linkurilor, notorietatea, vechimea, acuratetea codurilor php sau html, bouncerate-ulExista chiar in randul specialistilor polemici privind importanta unor factori. Spre
exemplu Page Rank-ul nu va mai conta atat de mult. La fel si meta keywords-urile daca nu
sunt sustinete de continut de calitate.

sunt doar cativa din factorii care contribuie la o buna pozitionare in motoarele de cautare.

Check backlinks

Un factor important in SEO offpage il reprezinta backlink-urile.

Exista o intreaga teorie despre acest capitol: de unde vin ele, de pe ce panini, ce PR sau Page Authority au, daca e bine sau nu sa fie sitewide, daca vin de pe aceeasi nisa sau domeniu, daca vin din continutul unei pagini, din footer sau un sitebar, daca avem sau nu de suferit daca vin de pe pagini p0rn sau warez (unii chiar nu accepta site-uri de filme sau jocuri), daca vin de pe pagini cu un numar de OBL-uri (outband links) mare sau mic, etc, etc.

Sunt multe si variate tool-uri de urmarire a acestor backlink-uri. Ele se numesc generic: backlinks checker

Sitemap

Sitemap-ul este un fisier foarte important pentru un motor de cautare. Cu ajutorul sitemap-ului el stie ce pagini ar trebui sa indexeze, frecventa indexarii si importanta paginilor.

Fiecare motor de cautare isi are tipul propriu de sitemap pe care stie ca trebuie sa-l citeasca. Un fisier sitemap.xml poate fi trimis la Google, Bing sau Yahoo.

Site-urile dinamice, cu baze de date au de obicei un generator propriu de sitemap.

Google este capabil chiar sa execute un fisier sitemap.php pentru a extrage informatii pentru site-uri cu foarte multe pagini.

In functie de importanta site-ului, Google alege sa indexeze o mai mica sau mai mare parte din pagini.

Este foarte important ca un sitemap sa fie valid.

Pay per click vs. SEO

Dupa orice analiza SEO, gasirea celor mai bune solutii reprezinta practic scopul
final.

Sunt chiar cazuri in care o solutie Pay Per Click poate fi preferabila unei
solutii SEO, o solutie de lunga durata, cu cheltuieli destul de mari. De cele mai
multe ori insa, in special pentru website-urile noi, o solutie combinata SEO Pay
Per Click poate fi cea mai potrivita.

Furnizorii de solutii Pay Per Click sunt Google prin Google AdWords sau portaluri
de comparatii de pret cum ar fi Shopmania.ro, Cauti.ro sau Ocaziuni.ro.

In toate cazurile pretul este licitat.

Dezavantajul solutiei Pay Per Click este faptul ca esti dependent de furnizorii
de solutii.

In fapt, indirect si netransparent, SEO este tot o licitatie. Diferenta majora este
ca pentru un SEO defectuos puteti plati un pret pentru care rezultatele
nu se intorc.

Google tricks

Cel mai usor si la indemana instrument pentru a vedea diferite lucruri cum ar fi:

numarul de pagini indexate Google

numarul de linkuri Google, etc

este chiar Google.

Cu ajutorul lui folosind unele sintaxe numite Google tricks putem obtine usor informatiile dorite.

Both comments and pings are currently closed.
Powered by WordPress