Sportul – secretul oricariei diete rapide de succes

Aproape toate femeile trec prin acele perioade in care apropierea unei vacante sau a unui eveniment important le face sa simta presiunea de a pierde cat mai multe kilograme posibil intr-un timp cel mai scurt.

In aceste perioade, majoritatea doamnelor isi intorc atentia asupra ultimelor trenduri in materie de diete de slabit rapid, precum populara dieta Dukan. Dieta Dukan spre exemplu are multe recenzii pozitive din partea unor binecunoscute vedete precum J.Lo sau al unor fotomodele cu renume. Adesea, simpla mentiune a unei vedete este de ajuns pentru a convinge incercarea retetei. Aici cad cele mai multe doamne si domnisoare in capcana, aceste diete populare sunt intradevar eficiente, insa fara o schimbare a stilului de viata, schimbare ce trebuie sa includa in mod obligatoriu si cateva minute de exercitiu zilnic, toate aceste solutii sunt doar temporare.

Dieta si exercitiile fizice – Solutia ideala pentru slabit

Oricine este interesat de procedee de slabit rapid se va intalni mai devreme sau mai tarziu cu intrebarea “Diete sau exercitii fizice?“.Aceasta intrebare in sine ilustreaza conceptia gresita de la care pleaca majoritatea persoanelor pe drumul anevoios pentru pierderea kilogramelor in plus. Dietele de slabit nu trebuie sa excluda exercitiile fizice si nici viceversa. O dieta care epuizeaza fizic, nelasandu-i celui ce vrea sa slabeasca suficienta energie pentru 20 de minute de exercitiu fizic moderat pe zi, poate fi considerata o dieta periculoasa, iar programele de exercitii care consuma mult prea multa energie nu sunt singurele existente. Exista si diete care nu duc la infometare si epuizare, asa cum exista si programe de exercitii potrivite pentru persoanele care tin dieta.

Primul pas pe drumul sanatos al pierderii in greutate este descoperirea unei diete echilibrate ce poate fi tinuta fara a prezenta vreun pericol asupra sanatatii, in mod special in cazul persoanelor active. Odata decizia luata si dieta inceputa, trebuie ales si un program zilnic de exercitii fizice pentru a slabi frumos, uniform si cu rezultate pe termen lung.

Atunci cand se tine o dieta, populara sau nu, organismul tinde sa fie usor slabit datorita faptului ca trebuie sa se obisnuiasca cu un nou aport de calorii, de aceea exercitiile fizice care insotesc dieta trebuie sa fie moderate si sa tina cont de varsta, starea de sanatate si rezistenta fizica a fiecaruia.

Idei de exercitii pentru persoanele aflate la dieta

Plimbarile lungi. Nimic nu relaxeaza mai bine decat o plimbare lunga prin parc dupa orele petrecute in fata biroului. Alegerea unui partener pentru aceste momente relaxante face din ele o experienta si mai placuta, insa in lipsa unui partener se poate apela la mp3 sau telefon, muzica fiind intodeauna o companie binevenita. Pentru cei cu mai multa energie si rezistenta, plimbarea poate fi inlocuita cu alergatul.

Inotul. Acesta se numara printre acele activitati incredibil de placute care au bonusul de a ajuta si la tonifiere si la pierderea in kilograme. Singurul dezavantaj este faptul ca trebuie platit un abonament lunar la o piscina din apropiere, insa cele mai multe persoane care au incercat inotul ca varianta de exercitiu fizic, vor garanta ca merita.

Bicicleta. Daca serviciul nu este prea departe, o idee buna de mentinere in forma este renuntarea la masina personala sau transportul in comun in favoarea bicicletei. Aerul si miscarea sunt doua ingrediente esentiale pentru o viata sanatoasa. Distanta nu trebuie sa fie mai mare de cativa kilometri pentru a nu interveni epuizarea, ce in mod normal duce la o pofta mai mare de mancare si poate interfera cu dietele de slabit.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress